Menu

1) Obsługa klienta:

  W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

• Obsługa klienta jest dostępna na stronie halomeble.pl -> Kontakt -> Znajduję się tu formularz wiadomości do naszego biura obsługi klienta.

• Możesz również wysłać wiadomość bezpośrednio na:
biuro@halomeble.pl

• Użyć szybkiego czatu dostępnego w prawym rogu strony.

• Skontaktować się przez Facebooka: www.facebook.com/halomeblePL/

• Lub skorzystać z numerów telefonu:
62 590 95 00 
62 590 95 01


  W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?

• Biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

 

2) Składanie zamówień:

  Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

•Tak.

  Czy można składać zamówienia e-mailowo?

•Tak.

  Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym halomeble.pl?

• Wybieramy interesujący nas produkt, ilość, lub w przypadku mebli produkcyjnych grupę tkanin,

• W kracie produktu wybieramy "do koszyka” (Pojawia nam się okienko, które informuję nas, że w przypadku wyboru mebli produkcyjnych prosimy o podanie w „komentarzu do zamówienia” wybranej tkaniny i koloru, co przyspieszy realizację)

• Przechodzimy do koszyka, gdzie wyświetla się podsumowanie zakupów, tam, sprawdzamy czy zgadza się ilość i wybrany model

• Następnie mam do wyboru trzy pola: „już zarejestrowany?”, „zakup bez rejestracji” i „stwórz konto”

(W przypadku, gdy mamy już konto logujemy się i przechodzimy do kolejnego podpunktu „wybierz dostawę” a gdy chcemy założyć konto musimy wypełnić odpowiedni formularz)My natomiast wybieramy ‘zakupy bez rejestracji” i pojawia nam się pole do podania swoich danych takich jak: imię nazwisko, adres e-mailowy, numer telefonu i adres dostawy. Co jest bardzo ważne, jeśli chcemy fakturę w tym miejscu również to zaznaczamy i podajemy dane do faktury.

• Przechodzimy do podpunktu „Wybierz dostawę” tam mamy do wyboru 3 opcje: za pobraniem, płatność z góry i odbiór osobisty u nas w siedzibie. Pod wyborem dostawy pojawia się również bardzo ważne pole „komentarza do zamówienia” to tutaj wpisujemy grupę i numer tkaniny jak również wszystkie inne ważne informację, które chcecie nam przekazać. Poniżej pojawia się pole do zaakceptowania regulaminu naszego sklepu, który należy przeczytać i jeśli go akceptujecie to zaznaczacie pole „Zgadzam się z warunkami świadczenia usług”. Klikamy „dalej” i przechodzimy do następnego punktu.

• „Metody płatności” tak samo jak przy dostawie pojawiają nam się 3 opcje: „zapłać przelewem”, „PayU – zapłać przelewem lub karta” i „Zapłać na raty online z PayU” ( To pole nie pojawi się, gdy przy wyborze dostawy zaznaczymy „pobranie”) Po zaznaczeniu właściwego pola przenosi nas do podsumowania zamówienia lub do płatności PayU lub rat PayU.

• Jeżeli wszystko się zgadza wybieramy przycisk „Potwierdzam zamówienie” a ono automatycznie pojawia się w naszym systemie i już działamy by było u was jak najszybciej.

• Jeśli wybraliśmy płatność „przelewem tradycyjnym” to na końcu pokazują nam się dane do przelewu, który należy wykonać by zamówienie było realizowane. Dane te otrzymujemy również na e-maila podanego w zamówieniu. I to by było na tyle. W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, które z przyjemnością pomoże.

  W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

• Przy zakupie w podsumowaniu koszyka pojawia się okienko „Kupony” i tam możemy wpisać nasz kod rabatowy.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?

• Najszybciej zadzwonić lub napisać e-maila do naszego biura obsługi klienta

Jak mogę otrzymać fakturę Vat?

• Jeśli chcecie otrzymać fakturę to należy to zaznaczyć poniżej danych do wysyłki, jak również podać dane do faktury. Bardzo ważne jest to by zaznaczyć w okienku to, że chcecie fakturę bo jeśli są tylko same dane wpisane to u nas nie pokazuję się informacja o fakturze.

Jakie są koszty dostawy?

• To zależy od tego rodzaju mebli i ilości, koszt dostawy pokazuje nam się zawsze w koszyku.

Jaki jest czas realizacji?

• Czas realizacji jest podany w karcie produktu. Zazwyczaj wynosi od 14 do 31 dni roboczych lub 1-3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach jest on dłuższy.

Czy można odebrać zamówione produkty w sklepie stacjonarnym?

• Zamówienia osobiście można odbierać jedynie z naszej siedziby w Słupi pod Bralinem 74g, 63-642 Perzów, po wcześniejszym ustaleniu tego z biurem obsługi klienta. Wyjątkowo też można odebrać niektóre zamówienia w naszym salonie we Wrocławiu, ale tam dostawy mamy tylko w soboty.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co robić?

• Kurier powinien pojawić się ponownie następnego dnia, jednak dla pewności zawsze prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

 

3) Płatności:

Jakie są możliwe formy płatności?

• PayU, Raty 0%, MasterCard, Visa, Blik, przelew tradycyjny,

• Raty PayU – tylko przez stronę internetową,

• za pobraniem – płatność kurierowi.



4) Zwroty i reklamacje:

▸Czy mogę zwrócić każdy produkt?

• Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów nieprefabrykowanych, produkowanych na zamówienie według wybranej specyfikacji. Na wszystkie inne produkty przysługuje prawo do zwrotu.

Gwarancja zakupionych produktów - ile trwa?

• Gwarancja trwa 24 miesiące.

Ile czasu mam na ewentualny zwrot towaru?

• Prawo do zwrotu towaru wynosi 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Jak złożyć reklamacje?

• Reklamację prosimy składać e-mailowo na adres reklamacje@halomeble.pl. Wysyłając maila należy dokładnie opisać wadę i jeśli to możliwe załączyć zdjęcia.

Ile czasu ma sklep na odpowiedź na reklamację?

• Maksymalnie do 14 dni.

W jaki sposób mogę sprawdzić status reklamacji?

• E-mailowo pod adresem reklamacje@halomeble.pl

W jaki sposób zwrócić towar?

• Zwracane produktu należy dokładnie spakować tak by nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Załączyć do nich paragon i wypełniony formularz zwrotu
(może to być dowolny pobrany z Internetu, lub nasz, znajdziecie go Państwo w linku poniżej lub kontaktując się z nami mailowo )

• Następnie wysyłamy produkty na nasz adres: 

ATREVE SP. Z O.O.
63-642 Perzów
SŁUPIA POD BRALINEM 74G
NIP 618-215-10-95

• Zwrot środków przez nas następuję w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Poniżej znajdą Państwo osobno podstronę związaną ze zwrotami i reklamacjami oraz FORMULARZ ZWORTU DO POBRANIA


Zwroty i reklamacje

 

Błędnie zrealizowane lub niekompletne zamówienie:

Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane. Co robić?

• Zgłosić to e-mailowo do działu obsługi klienta, podać swoje dane, numer zamówienia i jeśli to możliwe to załączyć zdjęcia.

W otrzymanym zestawie jeden produkt jest uszkodzony. Czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt?

• Najpierw prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, ustalimy co się stało i wtedy zadecydujemy w jaki sposób dokonamy wymiany.

 

5) Dodatkowe usługi:

Jak zamówić próbki tkanin?

• Należy wysłać wiadomość na biuro@halomeble.pl z zapytaniem o konkretne próbki tkanin (Max. 10 szt) oraz podać adres wysyłki.
Próbki wysyłamy za opłatą ok. 20zł 

W razie problemów BOK zajmie się zamówieniem próbek..

A jeśli chcesz osobiście przekonać się jak wygląda produkt, serdecznie zapraszamy do naszych showroomów marki ATREVE. Tam będziecie mogli Państwo zobaczyć wybrane modele produkcyjne oraz zapoznać się z różnorodnymi wzornikami tkanin na żywo.
Warto przeczytać:
-Effekt pillingu i tzw. mechacenia się tkanin jest procesem naturalnym i zdarza się, że niemożliwym do całkowitego wyeliminowania.
-Tkaniny przedstawione na zdjęciach są materiałem poglądowym. Kolory i struktura mogą się różnić między innymi ze względu na odziaływanie światła na materiał.
-Warto brać poprawkę wyświetlanych kolorów przez matryce różnych ekranów np.: Na monitorze komputera kolor może być ciemniejszy i mniej nasycony niż na matrycy smartphone.
-Dopuszcza się występowanie niewielkich różnic odcieni i struktury pomiędzy poszczególnymi partiami produkcyjnymi.
-Tkaniny przedstawione w próbniku są udostępnione przez producentów, gdzie mogą Państwo znaleźć pełną karte techniczną, charakteryzacje, informacje na temat materiału.

Czy współpracujecie z architektami?

• Tak. Wszystkie zapytania na temat współpracy należy kierować na maila marzena@halomeble.pl lub dlaprojektantow@halomeble.pl

 

Nasze social-media:

Facebook

Instagram

Pinterest


 

6) Biuro / Showroomy:

BIURO HALOMEBLE:

Lokalizacja:

Słupia pod Bralinem 74g

63-642, Perzów

Godziny otwarcia:

Poniedziałek-Piątek: 8:00-16:00

️Kontakt:

62 590 95 00

515 520 690

 

---------------------------------------------------

 

SHOWROOM WE WROCŁAWIU:

Lokalizacja:

Domar - Galeria Wnętrz

>2 piętro

ul. Braniborska 14,

53-680 Wrocław

Doradca / projektant wnętrz na miejscu:

Poniedziałek-Piątek: 10:00 - 18:00

Godziny otwarcia galerii:

Poniedziałek-Sobota: 10:00 - 20:00

Kontakt:

690 544 599

---------------------------------------------------

 

SHOWROOM W WARSZAWIE:

Lokalizacja:

GALERIA WNĘTRZ HOME CONCEPT WARSZAWA

Al. Jerozolimskie 185

02-222 Warszawa

Doradca / projektant wnętrz na miejscu:

Poniedziałek-Piątek: 10:00 - 20:00

Godziny otwarcia galerii:

Poniedziałek-Sobota: 10:00 - 20:00

Kontakt:

798 382 979

 

---------------------------------------------------


JEŻELI UWAŻAJĄ PAŃSTWO, ŻE JESZCZE JAKIEŚ PYTANIE POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ W TYM ZESTAWIE PROSZĘ DO NAS NAPISAĆ.

JAK NAJBARDZIEJ PRZYJMIEMY KAŻDĄ PROPOZYCJĘ, KTÓRA USPRAWNI KORZYSTANIE Z NASZEGO SKLEPU.

Pozdrawiamy

Zespół Halomeble

????