
1) Obsługa klienta:
▸ W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
• Obsługa klienta jest dostępna na stronie halomeble.pl -> Kontakt -> Znajduję się tu formularz wiadomości do naszego biura obsługi klienta.
• Możesz również wysłać wiadomość bezpośrednio na:
judyta@halomeble.pl
biuro@halomeble.pl
• Użyć szybkiego czatu dostępnego w prawym rogu strony.
• Skontaktować się przez Facebooka: www.facebook.com/halomeblePL/
• Lub skorzystać z numerów telefonu:
62 590 95 00
62 590 95 01
▸ W jakich godzinach mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
• Biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
2) Składanie zamówień:
▸ Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
•Tak.
▸ Czy można składać zamówienia e-mailowo?
•Tak.
▸ Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym halomeble.pl?
• Wybieramy interesujący nas produkt, ilość, lub w przypadku mebli produkcyjnych grupę tkanin,
• W kracie produktu wybieramy "do koszyka” (Pojawia nam się okienko, które informuję nas, że w przypadku wyboru mebli produkcyjnych prosimy o podanie w „komentarzu do zamówienia” wybranej tkaniny i koloru, co przyspieszy realizację)
• Przechodzimy do koszyka, gdzie wyświetla się podsumowanie zakupów, tam, sprawdzamy czy zgadza się ilość i wybrany model
• Następnie mam do wyboru trzy pola: „już zarejestrowany?”, „zakup bez rejestracji” i „stwórz konto”
(W przypadku, gdy mamy już konto logujemy się i przechodzimy do kolejnego podpunktu „wybierz dostawę” a gdy chcemy założyć konto musimy wypełnić odpowiedni formularz)My natomiast wybieramy ‘zakupy bez rejestracji” i pojawia nam się pole do podania swoich danych takich jak: imię nazwisko, adres e-mailowy, numer telefonu i adres dostawy. Co jest bardzo ważne, jeśli chcemy fakturę w tym miejscu również to zaznaczamy i podajemy dane do faktury.
• Przechodzimy do podpunktu „Wybierz dostawę” tam mamy do wyboru 3 opcje: za pobraniem, płatność z góry i odbiór osobisty u nas w siedzibie. Pod wyborem dostawy pojawia się również bardzo ważne pole „komentarza do zamówienia” to tutaj wpisujemy grupę i numer tkaniny jak również wszystkie inne ważne informację, które chcecie nam przekazać. Poniżej pojawia się pole do zaakceptowania regulaminu naszego sklepu, który należy przeczytać i jeśli go akceptujecie to zaznaczacie pole „Zgadzam się z warunkami świadczenia usług”. Klikamy „dalej” i przechodzimy do następnego punktu.
• „Metody płatności” tak samo jak przy dostawie pojawiają nam się 3 opcje: „zapłać przelewem”, „PayU – zapłać przelewem lub karta” i „Zapłać na raty online z PayU” ( To pole nie pojawi się, gdy przy wyborze dostawy zaznaczymy „pobranie”) Po zaznaczeniu właściwego pola przenosi nas do podsumowania zamówienia lub do płatności PayU lub rat PayU.
• Jeżeli wszystko się zgadza wybieramy przycisk „Potwierdzam zamówienie” a ono automatycznie pojawia się w naszym systemie i już działamy by było u was jak najszybciej.
• Jeśli wybraliśmy płatność „przelewem tradycyjnym” to na końcu pokazują nam się dane do przelewu, który należy wykonać by zamówienie było realizowane. Dane te otrzymujemy również na e-maila podanego w zamówieniu. I to by było na tyle. W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta, które z przyjemnością pomoże.
▸ W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?
• Przy zakupie w podsumowaniu koszyka pojawia się okienko „Kupony” i tam możemy wpisać nasz kod rabatowy.
▸W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?
• Najszybciej zadzwonić lub napisać e-maila do naszego biura obsługi klienta
▸Jak mogę otrzymać fakturę Vat?
• Jeśli chcecie otrzymać fakturę to należy to zaznaczyć poniżej danych do wysyłki, jak również podać dane do faktury. Bardzo ważne jest to by zaznaczyć w okienku to, że chcecie fakturę bo jeśli są tylko same dane wpisane to u nas nie pokazuję się informacja o fakturze.
▸Jakie są koszty dostawy?
• To zależy od tego rodzaju mebli i ilości, koszt dostawy pokazuję nam się zawsze w koszyku.
▸Jaki jest czas realizacji?
• Czas realizacji jest podany w karcie produktu. Zazwyczaj wynosi od 14 do 31 dni roboczych lub 1-3 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach jest on dłuży.
▸Czy można odebrać zamówione produkty w sklepie stacjonarnym?
• Zamówienia osobiście można odbierać jedynie z naszej siedziby w Słupi pod Bralinem 74g, 63-642 Perzów, po wcześniejszym ustaleniu tego z biurem obsługi klienta. Wyjątkowo też można odebrać niektóre zamówienia w naszym salonie we Wrocławiu, ale tam dostawy mamy tylko w soboty.
▸Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co robić?
• Kurier powinien pojawić się ponownie następnego dnia, jednak dla pewności zawsze prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
3) Płatności:
▸Jakie są możliwe formy płatności?
• PayU, Raty 0%, MasterCard, Visa, Blik, przelew tradycyjny,
• Raty PayU – tylko przez stronę internetową,
• za pobraniem – płatność kurierowi.
4) Zwroty i reklamacje:
▸Czy mogę zwrócić każdy produkt?
• Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów nieprefabrykowanych, produkowanych na zamówienie według wybranej specyfikacji. Na wszystkie inne produkty przysługuje prawo do zwrotu.
▸Gwarancja zakupionych produktów - ile trwa?
• Gwarancja trwa 24 miesiące.
▸Ile czasu mam na ewentualny zwrot towaru?
• Prawo do zwrotu towaru wynosi 14 dni od momentu otrzymania towaru.
▸Jak złożyć reklamacje?
• Reklamację prosimy składać e-mailowo na adres reklamacje@halomeble.pl. Wysyłając maila należy dokładnie opisać wadę i jeśli to możliwe załączyć zdjęcia.
▸Ile czasu ma sklep na odpowiedź na reklamację?
• Maksymalnie do 14 dni.
▸W jaki sposób mogę sprawdzić status reklamacji?
• E-mailowo pod adresem reklamacje@halomeble.pl
▸W jaki sposób zwrócić towar?
• Zwracane produktu należy dokładnie spakować tak by nie uległy uszkodzeniu w transporcie. Załączyć do nich paragon i wypełniony formularz zwrotu
(może to być dowolny pobrany z Internetu, lub nasz, znajdziecie go Państwo w linku poniżej lub kontaktując się z nami mailowo )
• Następnie wysyłamy produkty na nasz adres:
• Zwrot środków przez nas następuję w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru.
Poniżej znajdą Państwo osobno podstronę związaną ze zwrotami i reklamacjami oraz FORMULARZ ZWORTU DO POBRANIA
Błędnie zrealizowane lub niekompletne zamówienie:
▸Moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane. Co robić?
• Zgłosić to e-mailowo do działu obsługi klienta, podać swoje dane, numer zamówienia i jeśli to możliwe to załączyć zdjęcia.
▸W otrzymanym zestawie jeden produkt jest uszkodzony. Czy muszę zwrócić cały zestaw czy tylko poszczególny produkt?
• Najpierw prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, ustalimy co się stało i wtedy zadecydujemy w jaki sposób dokonamy wymiany.
5) Dodatkowe usługi:
▸Jak zamówić próbki tkanin?
• Należy wysłać wiadomość na biuro@halomeble.pl z zapytaniem o konkretne próbki tkanin (Max. 10 szt) oraz podać adres wysyłki.
Próbki wysyłamy za opłatą ok. 20zł
W razie problemów BOK zajmie się zamówieniem próbek..
▸Czy współpracujecie z architektami?
• Tak. Wszystkie zapytania na temat współpracy należy kierować na maila marzena@halomeble.pl lub dlaprojektantow@halomeble.pl
▸Nasze social-media:
6) Biuro / Showroomy:
BIURO HALOMEBLE:
Lokalizacja:
Słupia pod Bralinem 74g
63-642, Perzów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek-Piątek: 8:00-16:00
️Kontakt:
62 590 95 00
515 520 690
---------------------------------------------------
SHOWROOM WE WROCŁAWIU:
Lokalizacja:
Domar - Galeria Wnętrz
>2 piętro
ul. Braniborska 14,
53-680 Wrocław
Doradca / projektant wnętrz na miejscu:
Poniedziałek-Piątek: 10:00 - 18:00
Godziny otwarcia galerii:
Poniedziałek-Sobota: 10:00 - 20:00
Kontakt:
690 544 599
---------------------------------------------------
SHOWROOM W WARSZAWIE:
Lokalizacja:
GALERIA WNĘTRZ HOME CONCEPT WARSZAWA
Al. Jerozolimskie 185
02-222 Warszawa
Doradca / projektant wnętrz na miejscu:
Poniedziałek-Piątek: 10:00 - 20:00
Godziny otwarcia galerii:
Poniedziałek-Sobota: 10:00 - 20:00
Kontakt:
798 382 979
---------------------------------------------------
JEŻELI UWAŻAJĄ PAŃSTWO, ŻE JESZCZE JAKIEŚ PYTANIE POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ W TYM ZESTAWIE PROSZĘ DO NAS NAPISAĆ.
JAK NAJBARDZIEJ PRZYJMIEMY KAŻDĄ PROPOZYCJĘ, KTÓRA USPRAWNI KORZYSTANIE Z NASZEGO SKLEPU.
Pozdrawiamy
Zespół Halomeble