Zwroty
GDZIE I W JAKI SPOSÓB MAM NADAĆ ZWROT?
1. Przed nadaniem zwrotu prosimy koniecznie poinformować sprzedawcę o chęci odstąpienia od umowy e-mailowo: reklamacje@atreve.pl - prosimy dodatkowo o dołączenie do wiadomości skanu wypełnionego formularza zwrotu.
Zwrot należy nadać wybranym przez siebie kurierem na własny koszt. Zwroty nadajemy wyłącznie na adres Słupia pod Bralinem 74G, 63-642 Perzów z dopiskiem "Magazyn koło stacji Circle K" . Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia wysyłki nadanej na inny adres. Konieczne jest podanie nam numeru listu przewozowego i nazwy przewoźnika.
Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu!
JAK MAM ZAPAKOWAĆ ZWROT?
2. Zwracany bądź reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, najlepiej w ten sam sposób, w jaki został wysłany do Państwa. Każda wysyłka jest przez nas odpowiednio sprawdzana, koszty ewentualnych uszkodzeń, wynikających ze złego spakowania, bądź użytkowania towaru pokrywa kupujący.
KIEDY OTRZYMAM PIENIĄDZE ZA ZWRÓCONY TOWAR?
3. Zwrot pieniędzy następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od odebrania przez nas towaru. Pieniądze zwracamy na wskazany przez Państwa numer konta bankowego. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pobraniem. Klient otrzymuje kwotę równą kwocie z dokumentu sprzedaży, chyba że towar wraca w stanie pogorszonym, wtedy kwota obniżona jest o wartość straty wynikającej z uszkodzenia.
DODATKOWE INFORMACJE
4. W przypadku towaru produkowanego specjalnie na Twoje zamówienie - prosimy o rozwagę. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy konsument nie może zwrócić rzeczy, jeśli jest ona „nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.
REKLAMACJE
1. Reklamacje prosimy kierować tylko i wyłącznie na maila reklamacje@atreve.pl. W mailu reklamacyjnym prosimy opisać występujący problem, oraz załączyć zdjęcia występujących wad.
2. Przy składaniu reklamacji prosimy o podanie imienia i nazwiska, na które zostało złożone zamówienie. Aby ułatwić i usprawnić proces reklamacyjny prosimy również o nadawanie maili ze skrzynki pocztowej, która była używana przy składaniu zamówienia.
3. Jako sprzedawca sklep Halomeble zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Zazwyczaj ten czas jest o wiele krótszy i wynosi maksymalnie kilka dni roboczych. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość, staramy się odpowiadać na Państwa reklamacje jak najszybciej jest to możliwe.